A Twitter mellett a közösségi média egy másik szereplője, a Tumblr is olyan eszközzé vált, amely az online tudósításokat színesebbé teheti. Előbbi a közvetítés platformja (is) lehet, utóbbi viszont annak kiegészítője. A Real Madrid-Borussia Dortmund labdarúgó Bajnokok Ligája mérkőzés alatt valahogy erre az oldalra tévedtem, amikor néhány jó képet akartam szerezni a találkozóról. A lefújásig a bőség zavarával küszködtem. Ahogy egy percről-percre tudósítás is zúdítja a friss információkat és véleményeket  a szurkolókra, úgy a Tumblr is ezt teszi, főként képek, mémek és GIF-ek formájában. Azóta már többször próbára tettem, sosem csalódtam: a kedvenc csapatok címke oldala folyamatosan frissült.

A poszt apropóját nem csak az adta, hogy imént ecsetelt tapasztalataim alapján az online tudósításokban – főleg nemzetközi sportesemények és amerikai profiligák közvetítése közben – érdekes kiegészítőként minden további nélkül el tudnék képzelni Tumblr-linkeket. A mikroblog szolgáltatás havi 168 millió látogatóval az Egyesült Államokban bekerült a tíz leglátogatottabb oldal közé, közönsége pedig nem is akármilyen aktivitást mutat: a közösségi oldalakon eltöltött percek küzdelmében a Facebook mögött (a Pinterest-tel holtversenyben) a világ második legjobbja, itthon pedig negyedik.

70 millió blog tolja alánk a tartalmat. Amíg ezt a (hazai) sportmédia nem használja ki, ajánlom a szurkolók figyelmébe.

Egy hozzászólás érkezett

Szólj hozzá!

Email cím (nem tesszük közzé)

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Top